Bola Bulat.


Bowling.


Hai. Assalammualaikum  :D


Rasanya semua orang tahu pasal bowling. hihihi. Bowling adalah permainan yang ada bola, ada 3 biji lubang untuk kita letak jari, ada lane, ada bowling pins. Nak main bowling firstly kena ada kasut lah, stokin lah and kena la bayar before main. Main bowling ni agak senang sebab nak jauhkan bola tu dari masuk longkang je. Longkang adalah patut dielakkan dalam permainan bowling ni. 




(Muka mula2 nak main bowling, muka fresh lagi)


Ada yang hebat main bowling, ada yang first time, ada yang biase. Aku cuma pemain biasa, yang memakai baju biasa, stokin biasa dan pergi main bowling 3 bulan sekali. Nak la mengaku kat sini arnab nie tak berapa reti sangat main bowling (main bowling selalu masuk longkang). Tapi yang penting main bowling nie dapat mengeratkan hubungan antara keluarga(kalau main dengan keluarga), antara member dan sesapa saja. Orang sebelah lane pun kita boleh borak2,sembang2 (lagi2 kalau orang sebelah lane group perempuan). 

Tadi arnab pergi main bowling, tempat best , sejuk, ada jual2 makanan, kasut baru(tempat baru buka). Kira macam berbaloi la pergi main bowling tadi and harga murah(arnab main rm3 satu game tadi) Arnab main kat area2 batu pahat, kat Summit. Orang Batu Pahat mesti tahu tempat ni. Itu ajela nak bagitahu. Terima kasih.


(Muka lepas main bowling + lapar + penat)


Arnab Mencicit ^_^

2 comments :

  1. okay juga ada la pengalaman pegang bola .. huhu..boleh dipraktis n jadi pro

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe,pro macam susah je. main pown sekali sekala :D

      Delete