Salah Sapa?



Hai. Assalamualaikum :D

Aku tak minat politik. Umur bawah tak boleh pun mengundi. Aku sedih tengok satu video orang pukul pasal lain parti. Tak tahu la provoke ke ape ke. Tapi apasal sampai nak pukul2 ? Ingat mak bapak orang yang kena pukul tu tak sedih ke? kalau la adek beradik korang kene pukul, mesti rasa nak balas je an? bodoh tak bodoh ar pukul sesama melayu. Pikir ar sendiri. Jangan sampai lain fahaman politik nak gaduh. Dah tua tak reti fikir ke apa? Nie ke nak jadik contoh anak2 korang nanti? Kalau anak2 korang tengok konform malu la. Nak gaduh pun pakai kayu. Kalau berani 1 on 1. Ok tu aje aku nak cakap. hihi.


Arnab Mencicit ^_^



2 comments :

  1. huhu..itulah masing2 fanatik sangat..susah nak kawal..

    ReplyDelete